Overhead Squat

Gibljivost, stabilnost in moč                                            

 

Počep nad glavo zahteva popolno ravnovesje moči in stabilnosti. Največjo težavo pri izvedbi počepa nad glavo ponavadi predstavljajo:

  • Nesorazmerno trenirane mišice trupa. (pretrenirane prsne mišice, ki vlečejo ramena naprej ali slabo razvite hrbtne mišice)
  • Toga hrbtenica in torakalna kifoza
  • Šibko jedro
  • Slaba gibljivost v bokih, kolenih ali gležnjih

Če vam vaja predstavlja težavo, to ne pomeni, da jo prenehate izvajati, ampak da jo morate izvajati večkrat. Le tako lahko odpravite težave ki vas ovirajo pri gibu. Pomembno je le, da se sistematično lotimo izvedbe, začnemo z zelo majhno težo ter postopoma stopnjujemo zahtevnost. Tako vas počep nad glavo lahko spremeni v funkcionalnega atleta.

“The overhead squat is the ultimate core exercise, the heart of the snatch, and peerless in developing effective athletic movement. This functional gem trains for efficient transfer of energy from large to small body parts – the essence of sport movement. For this reason it is an indispensable tool for developing speed and power. The overhead squat also demands and develops functional flexibility, and similarly develops the squat by amplifying and cruelly punishing faults in squat posture, movement, and stability.” -Greg Glasmann, CrossFit Journal

V spodnjem videu je prikazana zahtevnejša izvedba s prijemom za sunek. Priporočamo da začnete s širšim prijemom.

 

2018-08-10T15:31:46+00:00