Brez bolečin v hrbtu

Kako v dveh korakih odpraviti bolečine v hrbtu?

Sodoben in vse bolj hiter način življenja prej ali slej zahteva svoj davek, seveda v kolikor ne poskrbimo za lastno zdravje. Zaradi prisilnih drž telesa in ponavljajočih se gibov pri delu, se začnejo zdravstvene težave, med katerimi so najpogostejše bolečine v hrbtu. Težavam se z lahka izognemo z nekaj samodiscipline, saj je potrebno poskrbeti le za dobro gibljivost in okrepiti ustrezne mišice.

V le nekaj minutah na dan lahko dobro razgibamo hrbtenico in poskrbimo za njeno gibljivost. Pri izbranih vajah ne potrebujemo nobenih rekvizitov, pravilno izvedbo pa si oglejte v spodnjem videu.

Vaje za zdravo hrbtenico – gibljivost

3 serije po 20 ponovitev:

  • Cat Back Stretch
  • Quadruped Thoracic Rotation
  • Spinal Trunk Rotation

 

V nadaljevanju je treba poskrbeti še za moč izpostavljenega dela telesa, ki se bo zunanjim vplivom lahko zoperstavljal in preprečil nastanek bolečine. Izvedbo vaj si oglejte v spodnjem videu.

Vaje za zdravo hrbtenico – moč

3 serije po 15 ponovitev:

  • Band Face Pull
  • Band Bent Over Single Row
  • Band Torso Rotation
2018-08-10T15:25:39+00:00