5 korakov do vitkih nog

Že na začetku vam lahko razkrijem, da ni magične vaje ali diete, ki bi vam prinesla željeno postavo brez vloženega truda. Kljub temu vam priporočam nadaljevanje z branjem, saj boste izvedeli katere so smernice do privlačnih vitkih nog.

Kardio trening

Kurjenje kalorij je ključnega pomena za izgubo odvečnih maščobnih oblog. Izberite vadbo, ki vam najbolj ustreza in kuri največ kalorij. Na voljo so vam: skupinska vadba, tek, kolesarjenje, skakanje s kolebnico itd. Kardio treninga se lotite 5-krat na teden po 60 minut in opazili boste prve rezultate.

Ne izmikajte se visoki intenzivnosti

Dvig srčnega utripa pomeni tudi povečano porabo kalorij. To lahko dosežete tako v fitnesu z dvigom naklona na tekalni stezi, kot v naravi z vzpenjanjem na klanec ali celo na domačih stopnicah. Trening na klančini vam bo kot bonus še izboljšal tonus mišic, kar dodatno polepša obliko nog.

Vaje za moč

Ne samo izguba maščobnih oblog, ampak tudi lepo tonirane mišiče naredijo vitko obliko nog. Zato v vaš program treninga vključite vaje moči, kot so počepi, izpadni koraki, poskoki in njihove številne variacije.

Prava hrana ob pravem času

Ne izpuščajte obrokov, še posebej ne zajtrka, ki vam da energijo za začetek dneva, za jutranji trening ter pospeši metabolizem in vam tako pomaga pri izgubljanu odvečne maščobe. Vsakih nekaj ur jejte majhne prigrizke, ki bodo preprečili, da boste postali lačni in se pri glavnem obroku prenajedli. Prigrizki naj vsebujejo veliko beljakovin in vlaknin, energijsko pa naj ne presežejo 150 kalorij. Obvezno pa se morate izogibati sladkorju in jedem, ki vsebujejo enostavne ogljikove hidrate.

Dnevnik vadbe in prehrane

Cilja samo z vadbo skoraj zagotovo ne boste dosegli, zato je pomembno da se sistematično lotite tako jedilnika kot treninga in vse natančno beležite. Za izgubo 0,5 kg telesne teže na teden boste morali zmanjšati dnevni vnos za okrog 500 kalorij. Dobra razčlenitev bi tako bila zmanjšan vnos hrane za 250 kalorij in povečana poraba energije, za dodatnih 250 kalorij, s treningom. Pri izbiri pijače se držite vode, s tem se boste izognili nepotrebnega vnosa dodatnih kalorij in telesu omogočili dobro hidriranost.

Ob upoštevanju vseh napotkov boste lahko dosegli izgled, ki ste si ga želeli in za katerega imate potencial. Ne gre namreč zanemariti lastne genetske predispozicije, ki je od neke točke naprej, nepremagljiva ovira. Ko dosežete svoj maximum ste lahko zadovoljni in ponosni, pa tudi če ne dosežete norm manekenk iz naslovnic.

2018-08-10T15:28:24+00:00